هلدینگ مهستان
09154394009

هتل امینیان مشهد

آشنایی با هتل امینیان مشهد

هتل دو ستاره امینیان مشهد واقع در خیابان عنصری در سال ۱۳۷۶ افتتاح گردیده و آخرین بازسازی مجموعه در سال ۱۳۸۰ انجام داده است.

( برای مشاهده تور مجازی هتل امینیان مشهد اینجا کلیک کنید )

امکانات هتل امینیان

از امکانات ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، رستوران، کافی شاپ، نماز خانه و اتاق چمدان اشاره کرد. 

همچنین پذیرش ۲۴ ساعته همراه با خدمات تور و گردشگری جاذبه های شهری و اماکن دیدنی در این هتل فراهم گردیده است، البته برای بهره مندی از این تورهای گردشگری نیاز به پرداخت هزینه مجزا هستید.

انواع تیپ اتاق ها

این مجموعه در ۵ طبقه و ۴۵ واحد اقامتی با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به شما میهمانان عزیز می‌باشد که عبارتند از اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته.

از جمله امکانات موجود در اتاق های این هتل می توان به سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا، کمد لباس، گاوصندوق، رخت آویز، تلویزیون، تلفن، مبلمان، یخچال و مینی بار با هزینه اشاره کرد. 

اتاق ها به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند، بهتر است توجه داشته باشید که اتاق ها در این هتل شامل ظرفیت اضافی نیستند و باید براساس تعداد نفراتتان اقدام به رزرو هتل نمایید.

( برای مشاهده نمای 360 درجه هتل امینیان مشهد اینجا کلیک کنید )

 

رستوران هتل زیبای امینیان

رستوران هتل امینیان انواع غذاهای ایرانی و محلی برای میهمانان سرو می کند. 

این رستوران دارای فضایی تمیز و مرتب است و مسافران اظهار رضایت دارند، زیرا باکیفیت ترین غذاها را از تازه ترین مواد خوراکی تهیه می کنند. 

علاوه بر رستوران، در این هتل کافی شاپی نیز دایر است که انواع نوشیدنی‌ های سرد و گرم، انواع آبمیوه های طبیعی و کیک های تازه همراه با پخش موسیقی زنده ارائه می دهد. 

لازم به ذکر است که با رزرو اتاق در این هتل وعده های صبحانه، ناهار و شام به صورت رایگان در اختیارتان قرار داده می شود.

موقعیت مکانی هتل دو ستاره امینینان

موقعیت مکانی هتل امینیان مشهد به گونه ای است که گنبد طلایی امام هشتم از اتاق ها دیده می شود. این هتل در خیابان عنصری و در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده و زائران گرامی که قصد تشرف به حرم مطهر ثامن الحجج (ع) رادارند می‌توانند تنها با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده روی خود را در آستان مبارک امام مهربانی ها ببینند.

(برای بازدید مجازی هتل امینیان مشهد اینجا کلیک کنید )