هلدینگ مهستان
09154394009

هتل آپارتمان اوتانا مشهد هفده شهریور

 

درباره هتل اوتانا

هتل اوتانا مشهد با موقعیت مکانی مشرف به حرم مطهر امام رضا(ع) امکان بازدید مجازی را با استفاده از تصاویر 360 درجه تهیه شده توسط هلدینگ مهستان، فراهم نموده تا مسافرین محترم به صورت سه بعدی فضا ها و امکانات هتل را مشاهده کنند و پس از رزرو اتاق درهتل اوتانا بتوانند با ۱۵ دقیقه پیاده روی به زیارت حرم مطهرامام رضا بروند.

همچنین رستوران هتل با منوی انتخابی نهار و شام به صورت متنوع در خدمت زائران گرامی میباشد.

در صورت درخواست ترانسفر میهمانان با سهولت از فرودگاه و راه آهن انجام میپذیرد.هتل اوتانا مشهد در سال ۱۳۹۸ در اولین روز نوروز افتتاح شد.این مجموعه اقامتی با ۲ طبقه بنا و ۲۰ باب اتاق و سوئیت های مجهز از امکانات رفاهی ویژه ای برخوردار است.

واقع شدن هتل اوتانا در خیابان هفده شهریور و مجاورت با مراکز تجاری و مراکز خرید این منطقه و فاصله کم با حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) موقعیت خاص و ویژه‌ای را به این هتل بخشیده است که موجب دسترسی آسان مسافران به این مراکز گردیده است.. هتل اوتانا با امکانات رفاهی و تفریحی و پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده پذیرایی از شما عزیزان و میهمانان گرانقدر حرم مطهر امام رضا می‌باشد

امکانات و خدمات هتل آپارتمان اوتانا

هتل اوتانا به دو صورت اقامت با صبحانه وفولبرد در خدمت میهمانان و زائرین بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) میباشد .از دیگر خدمات هتل میتوان به کافی شاپ شبانه روزی، مینی بار، رستوران، کانالهای تلویزیونی دیجیتال، اشاره کرد.

هتل اوتانا با اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و کانکت پذیرای شما مهمانان گرامی می باشد