هلدینگ مهستان
09154394009

تور مجازی قطار ایران

قطار ایران ( از مجموعه قطار های فدک) با استفاده از تکنولوژی تور مجازی که با به کار گیری تصاویر سه بعدی تهیه شده، توسط هلدینگ مهستان امکان بازدید مجازی را برای مسافرین محترم فراهم کرده است

سفر با قطار برای اکثر مسافرین به منزله یک سفر مقرون به صرفه، راحت و ایمن می باشد.

 اما در این میان بعضی افراد دیگر نیز هستند که حاضر نیستند به هیچ عنوان، بلیط هواپیما را با بلیط هیچ وسیله نقلیه دیگری عوض کنند و تنها، سفر هوایی را یک سفر راحت و بی دردسر می دانند.

 بدیهی است که برای سفر به یک مقصد دور سفر با هواپیما می تواند از لحاظ صرفه جویی در زمان بهترین انتخاب باشد اما گاهی هزینه سفر با هواپیما در روزهای خاصی از سال به قدری بالا است که مسافران برای سفر به مقصد خود ناگزیر به انتخاب بلیط اتوبوس یا قطار هستند.

 همین امر نیز موجب می شود گاهی مجبور به انتخاب روش های دیگری برای سفر خود باشند.

همه قطارها و اتوبوس ها هم کیفیتی یکسانی ندارند و برخی از این وسایل نقلیه تا حدی راحت است که از هر جهت با راحتی یک هواپیما برابری می کنند.

استفاده از حمل و نقل ریلی و شبکه راه آهن به دلیل گستردگی و امنیت نسبتا خوب آن در مناطق مختلف کشور، بسیار رایج است و افراد زیادی هستند که مسافرت‌های خود را با قطار انجام می‌دهند. قطارهایی که در ایران وجود دارند، شامل انواع مختلفی می‌شوند و درجه‌بندی متفاوتی دارند که به همین ترتیب می‌توانید با توجه به مسافتی که در پیش خواهید داشت و همچنین، تعداد نفراتی که در سفر همراه هم هستید، بهترین قطار را از بین انواع قطار با امکانات مختلف، انتخاب کنید و متناسب با نیازهای خود تصمیم بگیرید

قطار ایران به منظور ایجاد طرحی نو در حمل و نقل ریلی مسافرین، واگن های دو تخته را ابداع کرد و این موضوع موجب تغییر رتبه واگن ها از چهار ستاره به مجلل شد.

در طراحی این قطار علاوه بر حفظ ایمنی، نوآوری و زیبایی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار بوده است.

جهت مشاهده تصاویر سه بعدی مربوط به قطار بر روی عکس و یا لینک های ارائه شده کلیک کنید



تور مجازی قطار ایران  تهیه شده  با تصاویر سه بعدی توسط هلدینگ مهستان جهت بازدید مجازی
تور مجازی قطار ایران تهیه شده توسط هلدینگ مهستان جهت بازدید مجازی