هلدینگ مهستان
09154394009

تور مجازی آبگرم معدنی هلال شهرستان فردوس

تور مجازی آبگرم هلال فردوس تهیه شده از تصاویر سه بعدی توسط هلدینگ مهستان
تور مجازی آبگرم هلال فردوس تهیه شده از تصاویر سه بعدی توسط هلدینگ مهستان

آبگرم معدنی هلال فردوس با استفاده از تکنولوژی تور مجازی که با به کارگیری تصاویر سه بعدی تهیه شده توسط هلدینگ مهستان امکان بازدید مجازی را برای گردشگران فراهم کرده است

آبگرم معدنی فردوس:

مجموعه آب‌درمانی و تفریحی هلال فردوس ایرانیان،با بیش از دویست سال قدمت در بیست کیلومتری شهر فردوس در استان خراسان جنوبی واقع شده است .

 این مجموعه بزرگترین مجموعه اقامتی استان خراسان جنوبی و قطب گردشگری سلامت شرق کشور است.

آبگرم معدنی هلال فردوس از لحاظ  تنوع مواد معدنی موجود در آب در رتبه اول آبگرم‌های معدنی در ایران قرار دارد.

عمده مواد معدنی موجود شامل: بی کربنات ، سولفات، کلراید سدیم،  منیزیم، نیترات، کلسیم،  فسفات و غیره می باشد.
ویلاهای این مجموعه دارای کلیه امکانات اقامتی به همراه وان آبگرم طبیعی است که به طور مستقیم از چشمه،هدایت شده و گردشگران می توانند در داخل ویلاها از آن بهره مند شوند .

ویلاها یک خوابه و دوخوابه و همچنین حیاط اختصاصی می باشد.

انواع ویلاها شامل ویلاهای وی آی پی با حوضچه آبگرم طبیعی و ویلاهای پردیس با وان آبگرم طبیعی و ویلاهای معمولی که بدون آبگرم طبیعی می باشند

اطلاعات اقامتگاه

 مواد معدنی در درمان بیماری هایی همچون روماتیسم، اگزما، عفونتهای قارچی، دردهای مفصلی و … بسیار مفید و موثر است.

این بوم گردی در طی سالهای اخیر توسعه قابل توجهی در بخش های مختلف اقامتی و آب درمانی داشته است که تجهیزات تخصصی آب درمانی، ورزش در آب نظیر تردمیل و دوچرخه در آب و ماساژ تخصصی را داراست

درباره اقامتگاه

آبگرم معدنی هلال فردوس با ظرفیت حدود 250 گردشگر شامل 7 سوئیت دو خوابه 4 تخته دارای وان اختصاصی دو نفره و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام مستقل، 2 سوئیت یک خوابه 4 تخته دارای وان اختصاصی تک نفره و توالت ایرانی و حمام مستقل، 3 سوئیت یک خوابه 3 تخته دارای توالت ایرانی و وان آبگرم اختصاصی، 9 سوئیت یک خوابه 4 تخته دارای توالت ایرانی و وان آبگرم اختصاصی، 13 سوئیت یک خوابه 4 تخته دارای توالت ایرانی و فاقد وان اختصاصی، 6 اتاق 2 تخته، 5 اتاق 3 تخته و 19 اتاق 4 تخته می باشد. 

 مهمانان اتاق های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته می بایست از سرویس بهداشتی  ایرانی و فرنگی  مجموعه به صورت مشترک استفاده نمایند.

 خواهشمند است قبل ازتشریف‌فرمایی و رزرو آبگرم فردوس از طریق مشاهده تور مجازی تهیه شده از تصاویر سه بعدی توسط هلدینگ مهستان اقدام کنید.

امکانات و خدمات ارائه شده

از جمله امکانات و خدماتی که آبگرم هلال فردوس برای رفاه مسافران در نظر گرفته است می توان به پارکینگ مسقف و غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، آشپزخانه عمومی مجهز، رستوران، راهنمای محلی تورهای گردشگری، سیستم گرمایشی و سرمایشی ( اسپیلیت، شوفاژ، کولر آبی، گرمایش از کف )، فروشگاه مواد غذایی و شهربازی صنایع دستی اشاره کرد.

 طولانی ترین زیپ لاین شرق کشور نیز در نزدیکی اقامتگاه بوم گردی هلال فردوس می باشد که گردشگران عزیز می توانند خاطرات لذت بخش و فوق العاده را تجربه کنند.

موقعیت جغرافیایی

به دلیل آب و هوای گرم و خشک، فصل های بهار و زمستان بهترین فصل سفر به این منطقه است.

جاذبه های گردشگری

مسجد جامع تون، موزه مردم شناسی فردوس، مسجد و حمام تاریخی کوشک، بارگاه امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم، قنات جهانی بلده،، روستای زیبا و سرسبز بیدسکان، روستای ییلاقی گستج و کویر زیبا پلند از جمله جاذبه های تاریخی، طبیعی و مذهبی این منطقه هستند.