هلدینگ مهستان
09154394009

باغ تالار آنسه شاندیز مشهد

باغ تالار آنسه شاندیز در ابتدای جاده شاندیز روبروی موجهای خروشان ، نبش مدرس 1/8 واقع شده است.
این باغ تالار جهت برگزاری مجالس عروسی،ترحیم،همایش و اجرای عقد در سال ۱۳9۸ تاسیس گردید و مساحتی حدود ۲۰۰۰ متر با 4 سالن مجزا دارد به ۲ سبک کلاسیک و مدرن ساخته شده که حس خوبی را به شما القا می کند.

بدون شک یکی از زیباترین باغ تالارهای شاندیز , تالار آنسه می باشد که با طراحی فوق العاده زیبا و سبکی متفاوت یکی از قشنگ ترین تالار های محدوده شاندیز محسوب می شود

در واقع این تالار جزو مقرون به صرفه ترین تالارهای مشهد و حومه محسوب می شود , شما میتوانید بعد از ورود به بازدید 3بعدی این تالار بروی آیکون تماس کلیک کنید تا به صورت مستقیم با تالار در ارتباط باشد

شما میتوانید جهت دسترسی به پیج اینستاگرام و شماره تماس این مجموعه زیبا , بروی دکمه های بالا یا پایین کلیک کنید تا وارد بازدید 3بعدی شوید و فضای زیبای این تالار را از داخل گوشی و به صورت سه بعدی مشاهده نمایید .

همچنین جهت دسترسی به لوکیشین دقیق یا آدرس تالار آنسه شاندیز وارد تور مجازی شوید و بروی آیکون location کلیک نمایید تا از طریق نقشه گوگل مسیریابی دقیقی از محل فعلی شما انجام پذیرد.

مدیریت این تالار زیبا بر عهده جناب آقای معنوی هستش که با تجربه ای بسیار بالا نسبت به آموزش پرسنل پذیرایی این سالن اقدام کرده اند.

بهترین و زیباترین تالار ها و باغ تالارهای مشهد را میتوانید به صورت 3بعدی و از طریق گوشی خودتان , با مراجعه به سایت هلدینگ مهستان – قسمت نمونه کارها – تور مجازی مرتبط با عروسی , مشاهده نمایید.

این امکان بسیار جذاب برای اولین بار در ایران توسط تیم خلاق هلدینگ مهستان برای هموطنان گرامی فراهم شده است.

 

( برای بازدید مجازی باغ تالار آنسه – پردیس اینجا کلیک کنید )

تالار آنسه شاندیز
تالار آنسه شاندیز